tirsdag 6. mars 2012

Julegave glass med fyrstikker

Etter å ha laget fyrstikk-kalendere til advent 2010, fikk jeg mange fyrstikker til overs. Til jul bestemte jeg meg for å pynte noen syltetøyglass og gi bort til besteforeldre på Eina og i Kolbu. Dette er en idé jeg fikk fra Karen Elise som lager de nydeligste ting. Jeg pyntet de veldig enkelt. Lokket pusset jeg litt først før jeg malte det flere ganger med gesso. Det var ikke akkurat det smarteste å ha syltetøyglass med opprinnelig røde lokk, men det får jeg tenke på neste gang. 












2 kommentarer:

  1. Så gøy at du har henta inspirasjon fra meg :) Fyrstikkglasset ditt ble kjempefint! Jeg likte godt måten du har plassert blomstene på.
    ~Karen Elise~

    SvarSlett
  2. Kjmpefine :) Stilig :) Det her er virkelig ett tips jeg skal ta med meg til neste jul :)

    SvarSlett